کالج فایل

کالج فایل مرجع دانلود پایان نامه و مقالات دانشگاهی رشته های پرطرفدار

کالج فایل

کالج فایل مرجع دانلود پایان نامه و مقالات دانشگاهی رشته های پرطرفدار

پیوندهای روزانه

مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری و هوش تجاری CRM in the Banking Industry and Business Intelligence

تعداد صفحات : 49


چکیده بقای سازمان های مالی و بنگاه های اقتصادی همچون بانک ها وابستگی بدون واسطه به حضور مشتریانی دارد که تعیین کننده نهایی موفقیت هستند. رشد فناوری اطلاعات و ظهور سایر پیشران های تغییر در وضع سنتی بانکها، نیازمندی به توسعه و بکارگیری سیستم های اطلاعات را سبب گردید و در این بین هوش تجاری مفهومی است که به کمک ابزارهای خود این امکان را دارد تا چالش های پیش روی صنعت بانکداری را شناسایی و در سهولت و دقت تصمیم گیری مدیران موثر واقع گردد. مدیریت ارتباط با مشتریان یک استراتژی کسب و کار و یک مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری گسسته و فناوری ها، با هدف کاهش هزینه، افزایش درآمد، شناسایی فرصت ها و کانال های توسعه جدید و بهبود ارزش، رضایت، سودآوری و حفظ مشتری است و استفاده از سیستم های CRM و هوش تجاری به صورت مکمل، رویکرد جامع به مشتریان را فراهم می کند . کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری بسیار بیشتر از آنچه امروز بکار گرفته شده است می باشد. مدیران این عرصه با بهره گیری از هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتریان، می توانند رضایت مندی را به عنوان عامل کلیدی جذب، حفظ و افزایش سود دهی مشتری، برای سازمان خویش به ارمغان آورند

 مقدمه
هوش تجاری
تعاریف   
روش کار هوش تجاری   
جایگاه هوش تجاری در بین سیستم های اطلاعاتی
عملکرد سیستم های هوش تجاری در سطوح مختلف سازمانی
تکنیک های هوش تجاری
ضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمان ها
اهداف هوش تجاری   آشنایی با صنعت بانکداری
ضرورت بهره مندی از هوش تجاری در بانکداری  
مفهوم مشتری در صنعت بانکداری   
کاربرد های هوش تجاری در صنعت بانکداری   
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    
اصول مدیریت ارتباط با مشتری   
 ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری   
ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی‬    
‫‫انواع اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتریان     
‫انواع فن آوری ‪CRM‬‬
ضرورت بکارگیری ‪CRM‬‬
‫‪ CRM‬در موسسات مالی و بانکها‬   
ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ در ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی‬   
‫اهداف مدیریت ارتباط با مشتری‬   
اهداف اصلی اجرای‬ ‫مدیریت روابط مشتریان در مؤسسات مالی وبانکها   
‫مزایای استفاده از CRM‬ در بانک ها‬  
استراتژی های هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری   
مثال هایی از توسعه موفقیت آمیز هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری   
کاربردهای تکنیک های هوش تجاری در CRM صنعت بانکداری   
‫مؤلفه ها و ابعاد ‪CRM‬‬ در صنعت بانکداری
نتیجه گیری و جمع بندی
مراجع

 

قیمت فایل ورد پروژه : 14000 تومان

 دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

پشتیبانی سایت :        09010633413

 

فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی